Hlavní výhody:
- Vždy nejnižší cena
- Dostupné ve všech zařízeních
- Pohodlné čtení
NÁCHOD Po výhradách společnosti Nestlé změnilo město Náchod logo, které si pořídilo před třemi lety. Z logotypu, jenž vyšel na 150 tisíc korun, vypadlo sporné písmeno N, připomínající značku kávovarů Nespresso. Radnice zadala zpracování nového loga v květnu 2016. Rada města ze 30 návrhů vybrala ten od Jaroslava Hainzela. V září 2016 vybrala finální verzi ze tří předložených variant, v nichž se už objevila modrá a zelená barva.
Logo kritizovali lidé z oboru, vzbudilo i řadu vtipů na sociálních sítích. Radnice přiznala, že autor zakoupil základ ikony N z fotobanky a pak jej rozpracoval. Profesionály však zarážela příliš vysoká cena, základ se dal zakoupit třeba už za 200 korun. Výhrady, že by Nestlé mohlo žalovat město pro plagiátorství, radnice dříve odmítala. Teď však příběh loga se zvýrazněným 'dvojitým' písmenem N končí ústupkem. „Nebyl to žádný velký problém. Doporučili nám, abychom logo trochu změnili, a tak se tam provedly kosmetické úpravy. Nechtěli jsme jít do žádného sporu. Určitě bych ale neměnil způsob, jakým jsme logo vybírali,“ poznamenal starosta Náchoda a poslanec Jan Birke (ČSSD). Nyní slovo Náchod doplňují zažité vlnky v barvách modré a zelené, které znázorňují vodu a kopce, jimiž je město obklopeno (na snímku). Aktualizace byla zdarma. (tů)
Tento článek vyšel v deníku MF DNES
Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.
Tento článek vyšel v deníku MF DNES
Digitální vydání | Tištěné noviny | |||
---|---|---|---|---|
Jedno vydání20 Kčza aktuální vydání nebo dle výběru z archivu | Předplatné25 Kčza první měsíc, pak za 420 Kč měsíčně | PŘEDPLATNÉ 103 Kč | PŘEDPLATNÉ 169 Kč | |
Čtení hned teď | * | * | * | |
Noviny každý den | * | * | ||
Čtení na tabletech, PC a telefonech | * | * | * | |
Přístup ke všem krajským mutacím | * | * | * | |
Přístup do archivu Archiv je k dispozici od 17.8.2009 | * | * | ||
Doručení do vaší schránky do 7:30 | * | * | ||
Věrnostní program |
* | |||
Chci jedno vydání | Chci digi předplatné | Chci předplatné | Chci předplatné |
Pro objednávku předplatného je nutné se zaregistrovat. Následně budete přesměrování na stránku s rekapitulací objednávky, kde je možné si Vaše údaje zkontrolovat či případně změnit.
Nejčtenější časopis pro ženy o módních trendech, kosmetice, vaření a zdravém životním stylu.
Obsahem jsou články o stavbě a domácnosti a čtenářsky zajímavé rubriky jako jsou návody pro kutily a inspirace pro dům a zahradu.
Plnohodnotný společenský časopis pro všechny generace. Důležitou součástí je rozsáhlý televizní program.
Pestrá škála témat z oblasti zdraví, finančního poradenství, stavby, sportu a dalších aktuálních témat.
Pohodové čtení nejen o zdravém životním stylu, historii, vědě a přírodě.
Sobotní příloha věnující se aktuálnímu dění, současnému myšlení, kultuře a umění
Redakce MF DNES a iDNES.cz jsou největší redakcí v ČR.
MF DNES má oddělení, které se výhradně věnuje investigativní žurnalistice.
Máme redakce ve všech krajských městech. Každý den vaše regionální příloha.
Pravidelně k novinám tematicky zaměřený časopis zdarma.
Program výhod a slev pro naše předplatitele.
šéfredaktor
ředitel redakce
šéfeditor
vedoucí fotografického oddělení
tajemník redakce
vedoucí domácí rubriky
vedoucí ekonomické rubriky
vedoucí komentářové rubriky
vedoucí zahraniční rubriky
vedoucí kulturní rubriky
vedoucí sportovní rubriky
vedoucí Magazínu DNES + TV
vedoucí magazínu Ona
vedoucí rubriky Test a Zaměstnání
koordinátorka magazínu DNES Speciál
vedoucí magazínu Víkend
vedoucí magazínu Doma
vedoucí magazínu City Life